Polecany post

Drop shot - opis metody.

Mimo, że pisałem już na swoim blogu wędkarskim sporo odnośnie metody drop shot, to dalej dostaję o nią sporo zapytań. Z uwagi, że za oknami ...

czwartek, 16 kwietnia 2015

Tubis z opadu.

Lubię Tubisy. Pocieszne i zabawne rybki. Coś innego, zaliczyłbym to do morskiej drobnicy ? Chyba jakoś tak by to pasowało.

Myślę, że jest to pokarm bliższy troci niż śledź. Sam jakbym był trocią jadłbym je. Bo wchodzi taka biedna troć do sklepu i co ? Same śledzie. W puszcze w sosie pomidorowym, w oleju, na święta też troć pojedzie do domu i co ? Śledzie.. Pojedzie na studia i co ? Matka troć da jej bigos na drogę ze śledzi..

A tak wpadnie sobie pod plaże i chapnie tubiska.. ; )

Dzisiaj moja taktyka się powiodła. Najpierw obszedłem interesujący mnie fragment plaży i mniej więcej w połowie doczekałem się puknięcia. Sam do końca nie wiedziałem czy to branie, czy uderzenie błystki o kamień.

Ale wracając już powoli do domu, postanowiłem zatrzymać się w tym miejscu jeszcze na chwilę. W pierwszym rzucie, po położeniu błystki na dnie i poderwaniu jej z dna nastąpiło uderzenie i wymiarowa troć zagościła po przyjemnym holu w moim podbieraku. Będzie smaczny obiadek.



1 komentarz:

  1. Hahahahaha ! :)))
    Uśmiałem się !!!
    Właśnie sobie zagryzam śledziki, a tu takie opisy kulinarne ! :)

    OdpowiedzUsuń