Polecany post

Drop shot - opis metody.

Mimo, że pisałem już na swoim blogu wędkarskim sporo odnośnie metody drop shot, to dalej dostaję o nią sporo zapytań. Z uwagi, że za oknami ...

piątek, 18 marca 2016

Haki do metody drop shot.

Piszę ten post głównie z uwagi na swoje trudności z doborem haków do tej metody. Gdy zaczynałem, ilość haków dostępnych w ofertach sklepowych przerażała mnie. Niestety, ale w internecie praktycznie nie znalazłem żadnych informacji na ten temat. Co najgorsze w sklepach stacjonarnych, nawet dużych salonów oferta była uboga; nie miałem możliwości przymiarki haków, które mnie interesowały w zestawieniu z przynętami które chciałem używać bo ich po prostu nie było! Sprzedaż internetowa za to oferuje całe paczki haków, które nie są tanie (10-20 złotych) i musimy je kupować w ciemno. Skończyło się na metodzie prób i błędów; kupowaniu w ciemno i sprzedawaniu haków które nie były dla mnie przydatne. Czasami udało mi się podpatrzyć niektórych wędkarzy, znających temat nad wodą. To trochę na szczęście pomogło. Chcę wam zatem pokazać efekt mojej żmudnej pracy. Uwierzcie mi, że dobór haków jest w tej metodzie najistotniejszym elementem zestawu. Przynęta musi naturalnie się prezentować i zachowywać, aby nie wzbudzać podejrzeń okoni.




Dzisiaj pokażę zestawienie haków z przynętami Keitech Shad Impact. (do easy shiner również; przynęty te mają taki sam korpus i różnią się tylko prostym ogonkiem w przypadku tej pierwszej).



Model;

* 2" - Gamakatsu Worm 39 #4,
* 3"- Gamakatsu Worm 39 #2 / gdy nie możemy zaciąć (bardzo rzadko się to zdarza, możemy założyć Gamaktsu Worm 34 #2.
* 4" Gamakatsu Worm 34 #1/0 / offsetowo Daiwa WOS #2/0
* 5" Gamakatsu Worm 34 #3/0 / offsetowo Daiwa WOS #3/0



Ogólnie zbroję tak jak w główkę jiggową. Chyba, że offsetowo. Polecam jeszcze ten tekst dla zwiększenia wiedzy-> http://okoniowybartus.blogspot.com/2015/11/okoniowate-na-drop-shot-sprzet.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz